Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Nurul AtiQah. The owner of this blog. Replace this with yours.ThanKYU



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Sebab BF , kawan lupa kawan !


Percaya atau tak ? Kebanyakan daripada kita kalau dah bercinta pasti akan lupa kawan yang selama nihh bersama dengan kita tak kiralah dalam apa jua keadaan kan . Tipulah kalau korang kata yang korang takk pernah melaluinya :'( Dulu kalau ada masalah kau selalu cite dekat aku , tapi sekarang kenapa makin rengang jee hubungan kita ? Kenapa ? Kau kata aku BFF kau . Tapi kau cuma cakap je , dalam hati kau BF yang akan merosakkan kau , kau utamakan !

Okayy ! Fine . Kau tautak , kawan lebih penting daripada segala-galanya . Dengan kawan senang je kita nak mintak tolong , kalau dengan pasangan maybe agak susah sikit b'coz tak sejenis kan . Bukan semua perkara kita boleh kongsi kan ? Kenapa saat-2 kau bahagia , kau lupakan kawan-2 kau yang selama nihh bersama dengan kau ketika kau susah dan senang ? Kenapa ???

Sehensem mana pun BF kau , kawan penting jugak . Dengan kawan kita boleh gelak ketawa , tangis duka , minta bantuan dan lain-2 . Dengan pasangan kita boleh luahkan perasaan , kongsi cinta . In a nutshell bukan dalam kulit kacang okayy both of them are important !


Kau taktau , bila kau buat camtu kawan-2 kau terasa hati dan terasa seakan tidak diperlukan disaat-2 kau bahagia :'( Kenapa takmau kongsi bahagia dan gembira serta rahsia dengan kawan kau ? Bila kau dah kapel nihh , aku dah jarang nampak batang hidung kau . Sebab kau asyik berkepit dengan pasangan kau 24jam aje . Kadang-2 aku rimas gak tengok korang nihh . Kadang-2 aku sakit hati sebab ada orang ngate kau . Sebab aku sayang kau . Aku taknak kau hancurkan hidup kau dengan lelaki macam dia . Kalau kau nak tau , dia tak sesuai untuk kau . Kenapa aku cakap macam ni ? Sebab , selepas sebulan lebih kau kapel dengan dia , dia sedikit pun takde perasaan dekat kau . Dia still menaruh harapan dekat EX GF dia . Senang cite camni lah . Kau sayang dia , tapi dia sayang EX dia . Sampai suatu hari kau bagi dia segalanya , baru dia sayang kau . Kau still tak nampak lagi ke ? Dia nak badan kau , bukan kau ! 

So , pandai-2 lah kau pikir . Mana kau rasa penting untuk kau , kawan atau boyfriend kau tu :') Jagalah hati kedua-duanya Okayyy . Kau manusia kan , ada otak . Dah tentu ada akal fikiran , so LU PIKIR LAH SENDIRI ! Friendship is better than Relationship !